29 mei 2015

Recap of May - Eurovision, happylist & meer!

1 opmerking:
 
Aankomende maandag is het alweer juni. JUNI! De tijd gaat echt enorm hard en daarom vind ik het extra belangrijk om van alle (kleine) dingen te genieten. Vandaag een nieuwe rubriek: de 'recap of...'. Dit concept zal aan elk einde van de maand online komen. Hierin lees je wat ik allemaal beleeft heb in mei, maar ook wat mijn favorieten zijn en welke films ik gekeken heb.

Watching - Films
Ik keek precies 10 films. Over een aantal schreef ik een recensie, bijvoorbeeld over Fifty Shades of Grey en Interstellar. Daarnaast heb ik ook heel veel films opnieuw gekeken. Het was echt de maand van de Harry Potter-films.
Ik keek:▲ Fifty Shades of Grey, Tracers, Footloose, The Hobbit I, Harry Potter (I, VI & VII Part I), Frozen, Interstellar & Gooische Vrouwen 2.

Watching - Tv-series
De tv-series die ik kijk, stonden deze maand een beetje op een laag pitje. Ik keek een aantal afleveringen van Outlander, deze serie vind ik echt geweldig. Ik loop er nu een stuk of drie achter. Ook Jane The Virgin was deze maand weer geweldig. Ik moet de aflevering nog zien waar ze bevalt, daar ben ik heel benieuwd naar. Family Kruys was zoals altijd weer geweldig. Orphan Black... daar praat ik maar niet over, want ik heb nog maar twee afleveringen van het derde seizoen gezien #shameonme.

Reading
Deze maand stond echt in het teken van mijn nieuwe Kobo Glo. Ik heb dan ook maar één fysiek boek gelezen, daarnaast las ik vier boeken op mijn Kobo. In totaal dus vijf boeken! Er zaten een paar leuke tussen, maar de mooiste was wel Voor Jou van Jojo Moyes. Een boek waarbij ik veel tranen heb gelaten.
Ik las:▲ Warmwatervrees van Kirsten Kamphuis, Bijna Verliefd van Abbi Glines, The Heir van Kiera Cass, Voor Jou van Jojo Moyes & Viva la France van Linda van Rijn.

Listening
Deze maand stond voor mij in het teken van het Eurovisie Songfestival. Je vindt het leuk of juist niet, maar ik houd ervan om allerlei leuke liedjes te ontdekken. Dit jaar zaten er echt enorm veel leuke nummers tussen, die ik nog lang zal blijven luisteren. Klik op het land om het liedje te luisteren!
Ik luister:  Golden Boy (Israël), Black Smoke (Duitsland), Grande Amore (Italië), Here for You (Slovenië), Heroes (Zweden), I Am Yours (Oostenrijk), Rhytmn Inside (België), Tonight Again (Australië), Warrior (Georgië).

Loving
Bloggen, love it  Het lange weekend Texel ● Fietsen met de boyfriend in de bossen terwijl het helemaal stil is  Kayla Itsines haar Bikini Body Workout ● Woman parfum van Christina Aguilera  Het zonnetje dat steeds meer schijnt  Het vooruitzicht dat ik over 6 weken naar Italië ga  Mijn Kobo Glo  Leuke spullen voor het interieur shoppen  Een cosmopolitan lezen in de zon  Peau Parfaite van Yves Rocher.

Eating
Deze maand heb ik niet heel veel recepten uitgeprobeerd. Ik maakte een yoghurtcake met fruit (recept), de eerste keer dat ik met yoghurt bakte. Erg lekker met limoen! Qua avondeten bleef ik een beetje hangen in mijn oude, vertrouwde recepten die altijd goed in de smaak vallen. Afgelopen woensdag maakte ik pasta met hamblokjes en doperwten (recept), die wel erg lekker was.

Hoe was jouw mei? Let me know!

1 opmerking:

  1. Leuk overzicht! Fifty Shades of Grey heb ik nog steeds niet gezien maar wil ik wel graag een keertje kijken. Orphan Black wil ik graag eens beginnen omdat ik er al veel goeds over las :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff