18 mei 2015

Happy Monday #2 - 3x Wat ik in mijn notitieboek schrijf

3 opmerkingen:
 
Het is weer maandag en dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe Happy Monday. In deze rubriek deel ik persoonlijke artikelen, de invulling is elke week anders. Deze week laat ik zien wat ik in mijn notitieboek schrijf. Ik houd van notitieboekjes, net als van lijstjes (to do, to watch, to read, boodschappen, etc). Dit leuke notitieboek heb ik gekocht bij Hema en kostte €2,50.

Bloggerelateerde lijstjes
Ik vind het belangrijk om veel inspiratie voor mijn blog op te doen. Op dit moment zit ik vol met inspiratie. Ik schrijf al mijn ideeën op in mijn notitieboek. Vaak doe ik dit per categorie. Ik markeer de categorie (het liefst met een pastel of felle kleur!) en daaronder schrijf ik mijn ideeën.
Ook heb ik een lijstje van films die ik nog wil recenseren. Ik vink ze af als ik ze gezien heb, dan weet ik dat ik er een recensie over kan gaan schrijven.

Blogplanning
Plannen, daar ben ik goed in. De artikelen op dit blog komen op maandag, woensdag en vrijdag online. Dat zijn de standaard dagen. Soms zie je een artikel op een andere dag verschijnen - dat is een extra artikel als ik veel inspiratie heb. Ik plan mijn artikelen door bij elke datum op te schrijven waar het artikel die dag over gaat.

Wekelijkse to do's
Ik studeer Verpleegkunde en dat is een drukke, pittige studie. Een planning is daarom een must voor mij. Ik kijk in mijn rooster en schrijf op wat ik voor de aankomende week af moet hebben. Dit verdeel ik over dagen: ik zorg ervoor, dat ik niet teveel op één dag moet doen. Ook probeer ik altijd vooruit te werken voor mijn tentamens: ik maak samenvattingen, deze schrijf ik ook op in mijn to do's. Naast schoolwerk staan er ook huishoudelijke taken in en ook wanneer ik mijn artikel voor Oh My Book af moet hebben.

Wat schrijven jullie allemaal op in een notitieboek? Fijne maandag! X






3 opmerkingen:

  1. Ik schrijf eigenlijk te weinig in notitieboekjes (ik heb er wel heel veel namelijk ;)). Ik probeer wel lijstjes bij te houden met blog ideeën maar daar ben ik veel te inconsequent in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk notitieblokje. Ik schrijf alleen mijn uitgaven en boodschappen in een notitieblokje, verder eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een notitieboekje liggen naast m'n laptop. Andere ideeën die ik krijg sla ik altijd op in mijn telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff