22 mei 2015

5x Nieuwe tv-series in het najaar

2 opmerkingen:
 
In het najaar starten er weer een aantal nieuwe tv-series in het buitenland. Als tv-serie fanaat ga ik altijd op zoek naar nieuwe series die ik een kans wil geven. Ik heb (nog) geen informatie dat deze tv-series in Nederland uitgezonden worden, maar zodra dat bekend wordt, laat ik het jullie natuurlijk weten. Voor nu laat ik jullie zien welke tv-series mij aanspreken.

CRAZY, EX-GIRLFRIEND | Komedie, Musical | Trailer
Ik ben wel weer toe aan een grappige serie, tussen al dat spannende en mysterieuze door. Een vrouw op zoek naar liefde, dat klinkt mij altijd goed in de oren. Ik ben benieuwd wat IMDB bedoeld met het genre 'musical', hier ben ik nog niet zo bekent mee als het gaat om tv-series. Voor deze serie is nog geen releasedatum bekend.

SUPERGIRL | Actie, Avontuur, Sciencefiction | Trailer
Supergirl gaat over het nichtje van Superman. Melissa Benoist (ook bekent van Whiplash & The Longest Ride) speelt de hoofdrol in deze veelbelovende, nieuwe tv-serie. Ik moet bekennen dat ik nooit echt fan ben geweest van het fenomeen superman, maar de trailer vind ik veelbelovend. Voor deze serie is nog geen releasedatum bekend.

HEARTBREAKER | Drama | Trailer
Het begin van deze trailer is geniaal! Ik, als verpleegkundige in opleiding, kijk onwijs uit naar alle medische gebeurtenissen in deze serie. Of het lijkt op Grey's Anatomy of niet: het maakt mij niet uit. Ik ben erg benieuwd naar deze tv-serie, ik hoop dat 'ie mijn verwachtingen waar gaat maken. Voor deze serie is nog geen releasedatum bekend.

TELENOVELA | Komedie | Imdb
Wie mij volgt op Twitter en Facebook, weet dat ik groot fan ben van de tv-serie Jane the virgin. Haar vader speelt in een telenovela. En laat deze nieuwe tv-serie Telenovela heten. Er is nog niet zoveel over bekent, alleen dat het gaat over de hoofdrolspeler van een telenovela en haar leven rondom de show. Eva Longoria speelt de hoofdrol. Ook voor deze serie is er nog geen releasedatum.

LIMITLESS | Drama, Sciencefiction, Thriller | Trailer
Bradley Cooper speelt de hoofdrol in Limitless, happy me! Limitless is een tv-serie adaptation van de film die in 2011 is uitgekomen. De film heb ik niet gezien, maar de trailer sprak me gelijk aan. Mysterieus, spannend en Bradley Cooper. Ik heb niets te klagen. De releasedatum is nog niet bekend.

Naar welke nieuwe tv-serie kijk jij uit?

2 opmerkingen:

  1. De eerste, crazy ex girlfriend lijkt mij wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd naar alle series die je noemt. Supergirl wordt trouwens uitgezonden vanaf november en de eerste aflevering is al "gelekt".

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff